Web
Analytics

پرسش‌های متداول

حساب کاربری

  •  آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:   شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "مشخصات فردی" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "حساب کاربری" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

  •  آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " تاریخچه" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

  • آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین گلاریس، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

  •  آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته و حتی در ایام تعطیل نیز می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  •  آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خیر.


پرداخت

  •  مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  شما به صورت کارت به کارت پرداخت خود را انجام دهید.

 با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین گلاریس، می‌توانند هزینه سفارش را به صورت کارت به کارت پرداخت کنند.

  •  با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین گلاریس، می‌توانید هزینه سفارش را به صورت کارت به کارت پرداخت کنید.

ارسال سفارشات

  •  سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با شرکت خدمات پستی ارسال می‌‏شوند.

  •  هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ: هزینه ارسال سفارش با توجه به مقدار و میزان کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.

  •  آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش ها پس از تحویل به شرکت خدمات پستی، بر اساس محدوده جغرافیایی از 48 تا 72 ساعت متغیر است. روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است؛ اما، ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

  •  سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل اداره پست می شود.


ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به تعویض و یا مرجوع محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات

آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات آرایشی، بهداشتی و عطریات می باشد؟

پاسخ: اطلاعات هر محصول آرایشی، بهداشتی و عطریات در وبسایت فروشگاه اینترنتی گلاریس، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.